سرلشکر موسوی: ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است-راهبرد معاصر
سردار سلامی: سپاه بایستی در هوش مصنوعی پیشگام باشد برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

سرلشکر موسوی: ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه افزایش جمعیت قرآنی فرزندان خانواده بزرگ ارتش، چشم‌انداز ما است، گفت: ارتش، نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می‌توان آن را به دست گرفت و به همه نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 17
کد خبر: ۲۵۷۵۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در اختتامیه بیست و چهارمین مسابقه قرآن کریم خانواده‌های ارتش که امروز (سه‌شنبه) در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب که مهم‌ترین سند ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی است، دو نقطه عطف داریم؛ یکی آمادگی برای ظهور و دیگری تمدن نوین اسلامی است.

 

وی افزود: مقدمه رسیدن به نقاط عطف گام دوم انقلاب اسلامی داشتن جامعه قرآنی است و جامعه‌ای می‌تواند جامعه آماده ظهور شود که جامعه قرآنی باشد.

 

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: بنا بر ظرفیت‌های موجود در ارتش و ارزش‌های این سازمان، ممتاز بودن برای ارتش کار خیلی مهمی نیست و جزو دستاوردهای اولیه آن است، اما آنچه خانواده ارتش باید از خود نشان بدهد، الگو بودن است.

 

سرلشکر موسوی با بیان این مطلب که افزایش جمعیت قرآنی فرزندان خانواده بزرگ ارتش، چشم‌انداز ما است، گفت: ارتش، نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می‌توان آن را به دست گرفت و به همه نشان داد.

 

وی خاطرنشان کرد: زیربنا و لازمه اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، داشتن جامعه قرآنی است و جامعه‌ای می‌تواند آماده ظهور باشد که قرآنی باشد؛ چیزی که خانواده بزرگ ارتش باید نشان دهد الگو بودن است و جامعه قرآنی، یک الگوی تمام عیار است.

 

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما امروز قاری و حافظ قرآن داریم و آشنایی با تفسیر و مفاهیم قرآن نیز وجود دارد، اما واقعیت آن است که این‌ها مقدمه فرد قرآنی و جامعه قرآنی است و افزایش جمعیت قرآنیِ فرزندان خانواده بزرگ ارتش چشم‌انداز ما است و باید خانواده بزرگ ارتش، خانواده بزرگ قرآنی بشوند و جمعیت فرزندان قرآنی در ارتش داشته باشیم.

 

سرلشکر موسوی با بیان اینکه زندگی فردی که قرآنی است باید در تمام زمینه‌ها مانند ازدواج، فرزندآوری، کار، تعامل با جامعه قرآنی باشد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران باید الگویی برای همه باشد و الگو بودن ارتش یعنی داشتن افراد قرآنی که سبک زندگی و کار قرآنی دارند.

 

وی متذکر شد: در طوفان‌الاقصی و مقاومت؛ پیروز نهایی این جنگ مردم غزه هستند و از خداوند می‌خواهیم هرچه سریع‌تر پیروزی به مردم غزه در مقابل رژیم نامشروع رژیم صهیونیستی عطا بفرماید./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار